دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام روباتیک <
انجمن ســـان فعال شد***عضویت رایگان در انجمن ســـان راستگو باش و صادق بودن ریا ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394
بازدید : 227
نویسنده : مدیر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی مقدم به نام روباتیک

ترانه: مهدی مقدم / آهنگساز و تنظیم: آرمسی مرسی

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام روباتیک

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

Download Download

حجم: 7.19 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Mehdi Moghadam – Robotic

متن ترانه ی روبوتیک با صدای مهدی مقدم:
از چشمات مشخصه اینکه خوبی با دلم
نمیدونی که چقد خوشحالم که هستی گلم
پیشه تو خوبه حالم همه چی مرتبه
چشات بهترین ستاره واسه من تو این شبه
بهترین حس تو این دنیا ماله منه
این همه دلشوره از رو دوست داشتنه
از پیشه چشمام نریا آخه تو هم تازگیا فهمیدی که دوست دارم نمیدونم
میخوام منم اینو ازت تو زندگیم باشی فقط تو واسه من دنیا شدی مهربونم
از چشمات مشخصه اینکه خوبی با دلم
نمیدونی که چقد خوشحالم که هستی گلم
پیشه تو خوبه حالم همه چی مرتبه
چشات بهترین ستاره واسه من تو این شبه
خوشحالم که هستی گلم
بهترین حس تو این دنیا ماله منه
این همه دلشوره از رو دوست داشتنه
از پیشه چشمام نریا آخه تو هم تازگیا
فهمیدی که دوست دارم نمیدونم
میخوام منم اینو ازت تو زندگیم باشی فقط
تو واسه من دنیام شدی مهربونم
از پیشه چشمام نریا نریا نریا نریا
از چشمات مشخصه اینکه خوبی با دلم
نمیدونی که چقد خوشحالم که هستی گلم
پیشه تو خوبه حالم همه چی مرتبه
چشات بهترین ستاره واسه من تو این شبه
با تو معنی نداره اینکه دیگه من تنها بمونم
تو خوبی واسه این حس که تو هستی برام مثله جونم
خوشحالم که هستی گلم




:: موضوعات مرتبط: مهدی مقدم , ,
:: برچسب‌ها: موزیک , مهدی مقدم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


مجله خبری سان

RSS

Powered By
3Un.Ir
hit counter script